משלוחים בחינם! התחברי לחשבון שלך להצגת המחיר האישי שלך!

שאלות נפוצות בזמן קורונה

שאלות בזמן קורונה

זמני אספקה – מתי אני אקבל את ההזמנה שלי?

בתקופה רגישה זו ולאור הוראות השעה המתעדכנות של משרד הבריאות, צוות אתר האונליין שלנו עובד במתכונת מצומצמת מהרגיל ע”פ ההנחיות.

יחד עם זאת – אנחנו עושים כל מאמץ לספק את כל ההזמנות ללקוחותינו בצורה המיטבית ביותר והמהירה ביותר בשיתוף עם חברת השליחויות שלנו.

 

במידה וסיימת לבצע הזמנה עם תשלום בפועל, ההזמנה עוברת לסטטוס “בטיפול” ואת מקבלת מייל עם אישור הזמנה. ההזמנה תועבר להפצה אליך בהקדם האפשרי ע”י חברת המשלוחים שלנו.

ברגע שחברת המשלוחים אוספת את ההזמנה ממחסני לאפייט – את מקבלת סמס עם כל הפרטים וקישור למעקב.

שימי לב למדיניות אספקת המוצרים של האתר –

במידה ובחרת לקבל את הפריט ישירות לביתך, השליח יתאם איתך מראש את זמני ההגעה שלו. משלוח עד הבית מתבצע לרוב חלקי הארץ בתוך 14 ימי עסקים. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, ערבי חגים, שבת, ימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, לאפייט עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה.

אני רוצה לבצע הזמנה ולאסוף בעצמי מהסניפים

ע”פ הוראת השעה של משרד הבריאות, כל סניפי הרשת סגורים לצערנו ואין אפשרות עד להודעה חדשה לבצע איסוף הזמנות מהסניפים.

צוות אתר האונליין שלנו עובד בצורה מצומצמת ולפי ההנחיות – אבל למרות זאת אנחנו עושים כל מאמץ לספק את כל ההזמנות ללקוחותינו בצורה המיטבית ביותר והמהירה ביותר.

הזמנות באיסוף עצמי מסניף – אנחנו נבצע בשליחות עד הבית – בחינם !

אנא צייני בהזמנה את הכתובת אליה את מעוניינת שנשלח אליך את ההזמנה

אני רוצה לבצע הזמנה עם תשלום טלפוני

בתקופה רגישה זו ולאור הוראות השעה המתעדכנות של משרד הבריאות, צוות אתר האונליין שלנו עובד במתכונת מצומצמת מהרגיל ע”פ ההנחיות.

יחד עם זאת – אנחנו עושים כל מאמץ לספק את כל ההזמנות ללקוחותינו בצורה המיטבית ביותר והמהירה ביותר בשיתוף עם חברת השליחויות שלנו.

לקוחה יקרה – אנא השתדלי לחזור להזמנה ולסיים עד תומה כולל תשלום בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת או בפייפאל על מנת להבטיח את הפריטים אותם את רוכשת וכן הפצה מהירה יותר אליך עם שליחות עד הבית בחינם !

לתשומת ליבך – בחירה באופן תשלום טלפוני משמעותה בעצם שעד שלא מבוצע תשלום – ההזמנה לא מאושרת והפריטים עדיין לא מובטחים עבורך. עקב העומסים הרבים במוקד האונליין ייתכנו זמני מענה ארוכים מהרגיל וייתכנו עיכובים בחזרת נציג אליך לביצוע תשלום טלפוני.

מקווים להבנתך לאור המצב.

אני כבר לקוחת מועדון קיימת מהסניפים – מדוע עלי להירשם ולהצטרף גם באתר?

גם אם במקרה את כבר חברת מועדון קיימת מסניפי הרשת – עדיין כדי לבצע רכישות באתר עם זיהוי כחברת מועדון – *יש לבצע בפעם הראשונה רישום והצטרפות לאתר*. מופיע בעמוד הראשי של האתר. זהו הליך פשוט ומהיר ודורש רק אימייל+סיסמא.

רק באופן כזה תוכלי לקבל את הנחת המועדון שלך, לצבור נקודות מועדון על הרכישה וכמובן לממש נקודות מועדון צבורות.

מצרפים לך כאן קישור עם הסבר כיצד עושים זאת

איך לרכוש באתר ב 5 שלבים

 

קיבלתי את ההזמנה מהאתר – אבל אני מעוניינת להחזיר את המוצרים

בתקופה רגישה זו ולאור הוראות השעה המתעדכנות של משרד הבריאות, סניפי הרשת סגורים אבל עדיין צוות אתר האונליין שלנו עובד, גם אם במתכונת מצומצמת מהרגיל ע”פ ההנחיות.

יחד עם זאת – אנחנו עושים כל מאמץ לספק את כל ההזמנות ללקוחותינו בצורה המיטבית ביותר והמהירה ביותר וכמו כן לתת מענה גם במקרים של החזרת מוצרים.

אופציה 1 – *את יכולה להיות רגועה לחלוטין ולשמור את הפריטים בביתך עד שההנחיות יאפשרו שוב את פתיחת הסניפים – ואז ניתן יהיה להחזיר את הפריטים שם, כפי שאנחנו מאפשרים בימי שיגרה. אנחנו נאפשר את כל הגמישות מבחינת זמני החזרה של הפריטים וכמובן זיכוי/החזר כספי בהתאם.*

אופציה 2 – כפי שבימי שגרה ניתן לשלוח גם למשרדי הרשת את המוצרים להחזרה באמצעות דואר שליחים – כך גם בימים אלה. ברגע שהמוצרים יתקבלו אצלנו – נבצע החזר כספי.

כתובת למשלוח: חברת “לאפייט” רח’ אלי תבין 9 תל אביב.

אופציה 3 – אנו מאפשרים להוציא אליך שליח לאיסוף המוצרים להחזרה בעלות של 39 ₪. את יכולה לכתוב לנו מייל תשובה על גבי מייל אישור ההזמנה שלך – ובו את מבקשת איסוף ממך ונציג שלנו יתקשר אליך כדי לגבות את עלות המשלוח.

https://www.lfyt.co.il/delivery-and-returns

הסניפים שלכם סגורים - שילמתי על החשבון או תשלום מלא על פריטים בסניפים ואין לי כרגע איך לקבל אותם – מה עושים?

אנחנו פועלים בכל התקופה האחרונה (תחת המגבלות הקיימות), להגיע לכל הסניפים שלנו ולעשות איסוף של פריטים ששולמו לפני הוראות משרד הבריאות על סגירת הסניפים.

אנחנו נשתדל בהקדם האפשרי ליצור קשר טלפוני עם כל הלקוחות במצב הזה, נוודא כתובת מולם – ואנחנו נוציא שליחות עד הבית בחינם עם הפריטים ששולמו והוזמנו.

מאמינים שכבר במהלך השבוע הקרוב ניצור איתכם קשר.

תודה על ההבנה והסבלנות.

סניפי הרשת

היכן ניתן לרכוש את מוצרי הרשת?

משלוחים והחזרות

מהי מדיניות משלוחים והחזרות שלכם?

פניות לקבלת שירות

איך מתבצע טיפול בפניות?

1.לצורך טיפול בתלונה יש לפנות לאחת מחנויות הרשת, בליווי חשבונית הקנייה או הוכחת קנייה.
2.פנייתך תבדק על ידינו ונעשה כל מאמץ לתת תשובתינו בהקדם. בכל מקרה, תשובה תינתן תוך 14 ימי עבודה ממועד הפנייה.
3.במידה ומצאנו את פנייתך מוצדקת, תשובתינו תינתן באחת מהדרכים הבאות: תיקון, החלפה,או זיכוי.
4.לאחר מתן תשובתנו, נבקשך לאסוף את המוצרים שמסרת בסמוך למועד תשובתינו.
5.במידה והתשובה שלנו אינה מקובלת עליך, את מוזמנת לפנות למחלקת פניות הלקוחות שלנו במייל : [email protected]
או בטלפון 03-6498990.

מהם פגמים שאינם במסגרת האחריות?

1.אי נוחות הנגרמת מבעיה בעיצוב או במידה:

אנו ממליצים למדוד את הנעל בחנות או בבית טרם השימוש בה.

 

2.התבלות טבעית:

נזקים שנגרמו עקב שימוש או גורמים חיצוניים – כגון שפשופים וקרעים.

 

3.איחסון לא תקין:

כגון השארת המוצר זמן
רב במקומות סגורים ובתנאי חום גבוה.

 

4.נזק לנעליים:

עקב כביסה, או שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים.

 

5.חדירת מים:

אין אחריות, אלא אם הוגדר אחרת בכתב על גבי המוצר הספציפי שברשותכם.

משוב

היכן ניתן להמליץ או לתת משוב על שירות שקיבלתי?

ניתן לפנות באמצעות צור קשר
או דרך הפייסבוק

קניה מאובטחת

האם הרכישה אצלכם בטוחה?

אנו ערים לנושא אבטחת המידע ברשת ולוקחים אותו ברצינות יתרה.

הסליקת אשראי באתר מתבצעת על ידי אישורית זהב.

מערכת הסליקה וחיוב האשראי – אישורית זהב – של חברת קארדקום בע”מ עומדת ברמה גבוה ביותר של התקן PCI DSS Level 1 תעודת PCI

PayPal?

הדרך המהירה והבטוחה יותר לשלם באינטרנט מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי.
הרשמה ל Paypal כאן.

כיצד לקנות נעליים בחנות אינטרנטית

איך מתבצע תהליך הרכישה ב 5 שלבים

יצרנו עבורך עמוד הסבר מקיף

לחצי כאן למעבר לעמוד

איך אני אדע מה המידה שלי?

מידות הנעליים המוצגות באתר זהות למידות הישראליות, האירופאיות המוכרות לך.

יש שיטה למדוד את כף הרגל?

בוודאי!

1. הניחי דף נייר (רצוי עם שורות או משבצות) על משטח קשיח ועליו הניחי את כף הרגל בצורה יציבה. ניתן לעשות זאת בישיבה או בעמידה בהתאם למה שנוח.

2. שרטטי עם עיפרון או עט את מסגרת הרגל (ממש כמו שציירת את כף היד בילדות). אין צורך להיכנס לתחום האצבעות, מה שחשוב הוא שהרוחב יהיה  מדויק.

3. ציירי קו אורך וקו רוחב מחוץ לכף הרגל (ליצירת מסגרת של תמונה לרגל).

4. מדדי את אורך הרגל  על-ידי סרט מדידה. מתחי את הסרט מקצה אחד של כף הרגל (קצות האצבעות) ועד הקצה השני (קצה הקרסול) כדי לקבל את אורך הרגל.

5. מדדי את רוחב הרגל או על-ידי מתיחת סרט המדידה לרוחב מהקווים החיצוניים (להלן המסגרת) או על-ידי מדידת המרחק מהאגודל לזרת באמצעות סרט המדידה.

מדדתי! מה עכשיו?

טבלת השוואה למידות לנשים

מידה ס”מ
35 21.5
35½ 22
36 22.5
36½ 23
37 23.5
37½ 24
38 24.5
38½ 25
39 25.5
39½ 26
40 26.5
40½ 27
41 27.5
41½ 28
42 28.5
42½ 29
43 29.5
43½ 30
44 30.5
45 31.5

 

 

 

 

למעלה