שאלות נפוצות

שאלות

זמני אספקה – מתי ההזמנה שלי תגיע אלי?

אנחנו עושים כל מאמץ כדי שתקבלי את המוצרים שהזמנת בהקדם, בשיתוף עם חברת השליחויות שלנו.

 

מיד עם סיום ההזמנה לאחר התשלום, ההזמנה תעבור לטיפולנו ונשלח לך את אישור ההזמנה במייל. בשלב הזה נכין עבורך את ההזמנה והיא תצא אלייך בהקדם האפשרי.

 

כשחברת המשלוחים אוספת את ההזמנה ממחסני לאפייט איטלי – את מקבלת סמס עם כל הפרטים וקישור למעקב.

 

שימי לב למדיניות אספקת המוצרים של האתר –

במידה ובחרת לקבל את הפריט ישירות לביתך, השליח יתאם עמך מראש את זמני ההגעה שלו. משלוח עד הבית מתבצע לרוב חלקי הארץ בתוך 14 ימי עסקים. חישוב מועד האספקה נעשה ע"פ ימי עסקים(ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, ערבי חגים, שבת, ימי חגים ומועדים). יחד עם זאת, אנחנו עושים הכל כדי שההזמנה תגיע אלייך בתוך ימים ספורים.

האם אוכל לאסוף בעצמי מהסניף?

כן . אנא בדקי ברשימת הסניפים אילו סניפים כבר נפתחו ותוכלי לאסוף מהם לאחר שיצרו עמך קשר ויעדכנו שניתן להגיע לאסוף את המוצר שהזמנת.

אני רוצה להזמין ולשלם בטלפון, זה אפשרי?

אנו ממליצים להשלים את ההזמנה באתר ולבחור בתשלום מאובטח באשראי או בפייפאל. כך תבטיחי לעצמך את המוצרים שבחרת, שנשמרים רק לאחר ביצוע תשלום בפועל. זו גם הדרך המהירה ביותר עבורך לאספקת המוצרים, ללא כל המתנה.

לחצי כאן להסבר 5 השלבים להזמנה ותשלום באתר

אני כבר חברת מועדון לאפייט איטלי, עליי להירשם גם באתר?

אם את כבר חברת מועדון לאפייט איטלי, נרצה להעניק לך גם דרך האתר את ההנחה הייחודית שלך והנקודות שצברת! לכן, עלייך להירשם לאתר בכניסה הראשונית עם המייל המעודכן שלך במועדון. לאחר ההרשמה כל נתוני המועדון שלך יעברו גם לחשבון שלך באתר. נרשמת לאתר? מעולה! מעכשיו את יכולה להתחבר לחשבון שלך באתר לאפייט איטלי, לשמור פריטים שאהבת ולממש את ההטבות הייחודיות שלך אצלנו!

מצרפים לך כאן קישור עם הסבר כיצד עושים זאת

איך לרכוש באתר ב 5 שלבים

 

• איך אוכל להחזיר מוצר שהזמנתי מאתר לאפייט איטלי?

אנחנו מאפשרים לך להחזיר מוצרים שהזמנת ללא עמלות החזר. בחרי באופציה הנוחה לך:

 

  1. החזרה בסניף – את יכולה להיות רגועה לחלוטין ולשמור את הפריט שתרצי להחזיר בביתך עד החזרה לשגרה הרגילה. אנחנו נאפשר את כל הגמישות הנדרשת מבחינת זמני ההחזרה וזיכוי כספי בהתאם*
  2. את מוזמנת לשלוח אלינו את הפריט שתרצי להחזיר דרך דואר שליחים. ברגע שהמוצרים יתקבלו אצלנו – נבצע החזר כספי.

כתובת למשלוח: לאפייט איטלי, רח’ ד"ר אלי תבין 9, תל אביב-יפו.

  1. אם תעדיפי, נתאם עבורך שליחות לאיסוף הפריטים שהחלטת להחזיר בעלות של 39 ₪. השיבי למייל אישור ההזמנה שקיבלת מאיתנו וצייני את כל הפרטים למשלוח. אנו נחזור אלייך בהקדם לתשלום.

מדיניות שליחויות והחזרות

סניפי הרשת

היכן ניתן לרכוש את מוצרי הרשת?

משלוחים והחזרות

מהי מדיניות משלוחים והחזרות שלכם?

ביטול עסקה

איך ניתן לבטל עסקה?

ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:

1. בע"פ (בטלפון מס' 03-6498990 או באחת מחנויות הרשת).

2. בדואר רשום (לכתובת: רח' אלי תבין 9 תל אביב 6962909).

3. בדואר אלקטרוני  (לכתובת הדוא"ל: support@Lfyt.co.il).

4. בפקסימיליה (בפקס' מס' 03-6498993).

5. באינטרנט- באמצעות משלוח טופס ביטול עסקה המופיע מטה וזמין גם בלשונית "ביטול עסקה" בעמוד הראשי באתר.

בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.
לתשומת ליבך, בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את העסקה ו/או את המוצר/ים מתוך העסקה שהנך מבקש/ת לבטל, יחול עיכוב בביטול עד להבהרת הפרטים באמצעות פרטי הקשר שבידי החברה.

פניות לקבלת שירות

איך מתבצע טיפול בפניות?

1.לצורך טיפול בתלונה יש לפנות לאחת מחנויות הרשת, בליווי חשבונית הקנייה או הוכחת קנייה.
2.פנייתך תבדק על ידינו ונעשה כל מאמץ לתת תשובתינו בהקדם. בכל מקרה, תשובה תינתן תוך 14 ימי עבודה ממועד הפנייה.
3.במידה ומצאנו את פנייתך מוצדקת, תשובתינו תינתן באחת מהדרכים הבאות: תיקון, החלפה,או זיכוי.
4.לאחר מתן תשובתנו, נבקשך לאסוף את המוצרים שמסרת בסמוך למועד תשובתינו.
5.במידה והתשובה שלנו אינה מקובלת עליך, את מוזמנת לפנות למחלקת פניות הלקוחות שלנו במייל : info@lfyt.co.il
או בוואטסאפ 03-6498993.

מהם פגמים שאינם במסגרת האחריות?

1.אי נוחות הנגרמת מבעיה בעיצוב או במידה:

אנו ממליצים למדוד את הנעל בחנות או בבית טרם השימוש בה.

 

2.התבלות טבעית:

נזקים שנגרמו עקב שימוש או גורמים חיצוניים – כגון שפשופים וקרעים.

 

3.איחסון לא תקין:

כגון השארת המוצר זמן
רב במקומות סגורים ובתנאי חום גבוה.

 

4.נזק לנעליים:

עקב כביסה, או שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים.

 

5.חדירת מים:

אין אחריות, אלא אם הוגדר אחרת בכתב על גבי המוצר הספציפי שברשותכם.

משוב

היכן ניתן להמליץ או לתת משוב על שירות שקיבלתי?

ניתן לפנות באמצעות צור קשר
או דרך הפייסבוק

קניה מאובטחת

האם הרכישה אצלכם בטוחה?

אנו ערים לנושא אבטחת המידע ברשת ולוקחים אותו ברצינות יתרה.

הסליקת אשראי באתר מתבצעת על ידי אישורית זהב.

מערכת הסליקה וחיוב האשראי – אישורית זהב – של חברת קארדקום בע"מ עומדת ברמה גבוה ביותר של התקן PCI DSS Level 1 תעודת PCI

PayPal?

הדרך המהירה והבטוחה יותר לשלם באינטרנט מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי.
הרשמה ל Paypal כאן.

איך להזמין באתר לאפייט איטלי?

כך תזמיני באתר ב-5 שלבים פשוטים

יצרנו עבורך עמוד הסבר מקיף

לחצי כאן למעבר לעמוד

מה המידה שלי?

מידות הנעליים המוצגות באתר זהות למידות הישראליות, האירופאיות המוכרות לך.

מהי הדרך הנכונה למדידת כף הרגל?

בוודאי!

1. הניחי דף נייר (רצוי עם שורות או משבצות) על משטח קשיח ועליו הניחי את כף הרגל בצורה יציבה. ניתן לעשות זאת בישיבה או בעמידה בהתאם למה שנוח.

2. שרטטי עם עיפרון או עט את מסגרת הרגל (ממש כמו שציירת את כף היד בילדות). אין צורך להיכנס לתחום האצבעות, מה שחשוב הוא שהרוחב יהיה  מדויק.

3. ציירי קו אורך וקו רוחב מחוץ לכף הרגל (ליצירת מסגרת של תמונה לרגל).

4. מדדי את אורך הרגל  על-ידי סרט מדידה. מתחי את הסרט מקצה אחד של כף הרגל (קצות האצבעות) ועד הקצה השני (קצה הקרסול) כדי לקבל את אורך הרגל.

5. מדדי את רוחב הרגל או על-ידי מתיחת סרט המדידה לרוחב מהקווים החיצוניים (להלן המסגרת) או על-ידי מדידת המרחק מהאגודל לזרת באמצעות סרט המדידה.

מדדתי! מה עכשיו?

טבלת השוואה למידות לנשים

מידה ס"מ
35 21.5
35½ 22
36 22.5
36½ 23
37 23.5
37½ 24
38 24.5
38½ 25
39 25.5
39½ 26
40 26.5
40½ 27
41 27.5
41½ 28
42 28.5
42½ 29
43 29.5
43½ 30
44 30.5
45 31.5

 

 

 

 

למעלה

תפריט נגישות